poniedziałek, 27 października 2014

Złocisty uśmiech jesieni...


Jesień obsypuje złotem liście drzew
niebo zachodzącym słońcem urzeka
babie lato pieści jak cudowny sen
by zachwycić się uśmiechem człowieka...

A my zmęczeni trudnościami życia
wpadamy w przeróżne uzależnienia
nie potrafimy się już magią zachwycić
i uśmiechać się do piękna, bez znieczulenia...

(Seneka 18)






Za nami tydzień pięknej, jesiennej pogody... Z powodu mocnego przeziębienia, w tym czasie byłam uziemiona w domu... A na dodatek mój komputer był w naprawie... Szczerze się za Wami stęskniłam... Trochę potrwa zanim nadrobię wszystkie zaległości... Najważniejsze, że już jestem... 

Wczoraj popołudniu miałam już po wyżej uszu siedzenia w domu... Ot, po prostu  brakowało mi i to bardzo, naszych wspólnych spacerów bez celu... Musiałam pojechać do parku bo nic nie relaksuje tak dobrze jak właśnie park i otaczająca przyroda...



Nie potrafię się oprzeć spacerom po malowniczych zakątkach parku, jego alejkach, mostkach... Każde drzewo, każdy spadający złoty liść budzi mój zachwyt... Podobno zachwyt jest staroświecki... A co mi tam... Kocham przyrodę i otaczające piękno... Nikt mnie nie zniechęci do moich ochów i achów... Spacerując alejkami zawsze na drzewach wypatruję kosów, szpaków  a na stawach oczywiście kaczek... 

Lubię jak kosy zalotnie przeskakują między moimi nogami... Są jak smolne kuleczki z pomarańczowymi dziobkami... Prześliczne... W parku zaskoczyły mnie przyrodnicze anomalia... Wczoraj zobaczyłam kwitnącego różanecznika i hortensję... Czyżby te rośliny pomyliły porę roku? A może chcą swoim pięknem obdarzać na dwa razy? 

 Lubię przysiąść na jednej z licznie poustawianych ławeczek... I wtedy zachwycam się kolorami jesieni... I chociaż jest ona pełna zadumy, nostalgii i ... wspomnień, to przy tak pięknej pogodzie, miło popatrzeć na jej złocisty uśmiech...






Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze...
Życzę miłego, słonecznego tygodnia...
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie...


120 komentarzy:

  1. Te zdjęcia są tak cudnie bajkowe, że nie mogę się napatrzeć. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. U nas zeszły tydzień raczej chłodny i z przymrozkiem. Nie mogłam się nadziwić, że tydzień temu spacerowałam w krótkim rękawku nad Sekwaną, a teraz w zimowej kurtce marznę nad Bałtykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dzisiaj lekarz rodzinny przepisał mi antybiotyk, niestety nie jestem ich zwolenniczką. Na szczęście są tylko trzy tabletki. Może o trzy za dużo?
      Paryż w październiku? ja też byłam swego czasu w tym czasie. Też było bardzo pięknie.
      A co do pogody? jest słonecznie i to mnie bardzo cieszy. Wprawdzie jest tylko 6 st.C ale to już mnie tak nie przeraża.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Ależ nam tutaj bajkową jesień pokazałaś. Nie mogę się napatrzeć. I jeszcze tutaj wrócę:) ot, taka mała groźba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką jesień spotkałam... Byłam nią oczarowana. Jesień pokazała ciepłe barwy... Słońce muskało korony drzew, jego promienie tańczyły po taflach stawów, potoku... W wielu miejscach zobaczyłam soczyste trawy a pąki różaneczników i azali były nabrzmiałe tak, jakby miały zaraz rozkwitnąć.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. To był piękny spacer po pięknym miejscu, uchwyciłaś najpiękniejszy moment złotej jesieni, albo tak ją zaczarowałaś obiektywem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienny spacer po parku był niezwykle przyjemny... Relaksujący...
      Ostatnie promienie słońca, złote liście na drzewach, obok ukochana osoba...
      Filiżanka gorącej czekolady z chili... To było to, czego potrzebowałam...
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Cudownie kolorowe zdjęcia jesienne. Słoneczne i pogodne, choć to przecież już prawie listopad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mamy prawie listopad a tak mało jest polskiej, złotej jesieni.
      W parku było bardzo dużo zielonych drzew. Mam nadzieję, że takie widoki będziemy oglądać jeszcze w listopadzie. Buki i dęby jeszcze się całkowicie nie przebarwiły.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. these are AL amazingly beautiful photographs, reflections and I do see some birds there as well. Thanks for your comment. Have a great week.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This park is a real kingdom for ducks.
      There are plenty.
      Greetings.

      Usuń
  6. elle,

    ZAWSZE BĘDĘ USUWAĆ TWOJE KOMENTARZE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jesień!!! Cudowne zdjęcia!!! Można patrzeć i zachwycać się bez końca. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku wiele drzew jest jeszcze bardzo zielonych.
      W tym parku jest podobnie.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. W tak pięknym otoczeniu przyjemnie się odpoczywa. Przecudne zdjęcia Lusiu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Na mnie taki spacer działa bardzo pozytywnie.
      Oj, bardzo brakowało mi tego relaksu.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Jak pięknie. U mnie albo nie było takiej złotej jesieni w tym roku, albo ją jakoś przeoczyłam. Tym bardziej z przyjemnością podziwiam Twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niko, zgadzam się z tobą, że jakoś w tym roku mało tej jesieni.
      W moim Małym Lasku jedynie klon zmienił swoje barwy.
      Lipy dawno porzuciły liście a brzozy? są ani zielone, ani żółte...
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Cudne jesienne fotki. A mosteczek przeuroczy!!!
    Życzę dużo zdrowia i wielu wspaniałych wypraw :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.
      Bardzo lubię mostki w tamtejszym parku. Jest ich tutaj dosyć dużo.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Witam serdecznie ozdrowieńców- czyli parkocholika i jego komputerek :) Szczególnie musiałaś czuć dyskomfort w czasie przymusowego siedzenia w domu bez komputera- znam ten ból.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, bardzo dziękuję Injo.
      Niestety, nie całkiem ozdrowieńców.
      Zaczynam się martwić czy nie będę zmuszona oddać komputer znowu do naprawy.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Łucjo, jesteś mistrzynią fotografii. masz zapewne bardzo dobry aparat,ale najważniejsze, że doskonale robisz ujęcia, a to już nie zasługa aparatu, tylko Twojej wrażliwości i daru artystycznego, czyli talentu. Na te fotografie mogę patrzeć i patrzeć bez końca , bo uwielbiam takie kolory i wodę.Pozdrawiam, Tomasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomaszu, bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Yo que digo que por aquí el otoño es bonito, no es nada comparado a lo que nos muestras, que preciosidades de rincones, me alegro que disfrutes de estos bellos paisajes, un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Złocisty uśmiech jesieni - cóż za trafne określenie! Taką właśnie jesień kocham, i dziś taką miałam, chyba w nagrodę za kilka ostatnich "zgniłych" dni. Odbicia drzew w wodzie - bajka!
    Pozdrawiam Lusiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię złotą polską jesień. Szkoda, że trwa tak krótko.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Lucia, these are truly such beautiful photographs.
    It looks like it is a beautiful autumn fro you.

    Have a wonderful week ahead, sweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa, thank you very much for your kind words.
      This golden autumn is very beautiful.
      Greetings.

      Usuń
  16. Unos colores preciosos. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  17. Exquisite....autumn is stunning in your corner of the world!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autumn moments is very colorful and picturesque.
      In a word: beautiful.

      Usuń
  18. tutaj aż piszczy amatorszczyzną
    na co komu ten blog?
    ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ty Elu jesteś amatorem i nie potrafisz pisać bloga...Spróbuj, a sama zobaczysz, że to nie łatwa sprawa...Pozdrawiam Brzoza B:)

      Usuń

    2. ela,
      zgadzam się z Tobą w 100 %. To co robię to amatorszczyzna.
      Przyroda jest zjawiskowo piękna i mimo Twoich zastrzeżeń pragnę ją pokazywać.
      Owszem chciałabym umieć robić ciekawe zdjęcia, niestety, nie jestem zawodowym fotografem.
      I musisz się z tym pogodzić czy chcesz czy NIE !
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  19. Zdjęcia rewelacyjne, prawdziwa jesień. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Twoich zdjęciach jesień zawsze jest piękna i taka nostalgiczna...A park bardzo urokliwy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzozo,
      bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

      Usuń
  21. Hello dear Lucia!
    Beautiful photos of fall, nature is the best artist!
    Have a beautiful week my dear!
    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry moja miłość, Twoje zdjęcia są znowu bardzo miło, że zachwyci moją duszę! Życzę miłego dnia z promieni słonecznych.
    Najlepsze życzenia dla Ciebie
    uściski Crissi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Crissi, bardzo dziękuję za przemiły komentarz.
      Pozdrawiam Cię ze słonecznej Polski:)

      Usuń
  23. ...piękna jesień, piękny park. Bardzo brakuje mi takich miejsc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twojej miejscowości też są leśne uroczyska.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  24. piękne widoki pokazujesz Lusiu...
    u mnie prawie od tygodnia mrozi w nocy... bywało już i minus 10... brrrr aby do wiosny !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, nie chcę nawet myśleć o zbliżającej się zimie.
      U mnie od kilku dni jest piękna, jesienna pogoda.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Patrząc na Twoje zdjęcia mogę tylko powiedzieć że jesień może być piękna.Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, może być piękna. szkoda, że tak krótko.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Uchwyciłaś i pokazałaś całe piękno złotej jesieni w tych kilku fotkach,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lucjo! A gdzie to taki piękny park mają? Cudo! Pięknie uchwyciłaś jego zakamarki, a zdjęcie z mostkiem, achhhhh.
    Dużo zdrowia! Dla Ciebie i komputerka ;-)))
    Ja uwięziona w domu, straszak chory, ja przeziębiona, a pognałoby sie gdzieś przed siebie, choćby do takiego pięknego parku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko myślę, że znasz ten park. Cudownie wygląda o każdej porze roku.
      Bardzo współczuję jesiennych przeziębień. Mnie też trzyma już drugi tydzień.
      A ten park? to przecież pszczyński...
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. A wiesz, że przyszedł mi do glowy pszczyński park, ale zawsze widziałam go z takim tlumem spacerowiczów, że jednak zawahałam się, że nieeee, moze to nie teeen ;-)))
      Bardzo fajne ujęcia!

      Usuń
    3. Masz rację. Może z powodu chłodu tym razem było inaczej.
      Było pustawo.
      Mnie cieszy taki widok ale i trochę smuci, że w taki słoneczny czas ludziska siedzą w domu.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  28. Tak sobie myślę oglądając Twoje piękne zdjęcia ze spaceru po parku, dlaczego dopada mnie melancholia skoro jesień taka piękna i bajkowa ?....Cudowna jesień Lusiu. Życzę dużo zdrowia i samych tak wyjątkowych spacerów jak ten jesienny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie październik był również deszczowy. U Ciebie przecież też padało i być może dlatego dopadła Cię melancholia. Trzymam mocno kciuki aby wszystko wróciło do normy.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  29. Piekne, złociste jesienne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the Fall...especially with pictures like yours...
    Have a great day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  31. umnie zmiana blogu na motyle i maki

    OdpowiedzUsuń
  32. Kaunis paratiisi rakastan näitä sinun kuvia. kiitos Lucja-Maria Terveisiin :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Glorious Autumn colours in your photos dear Lucia, a wonderful season. I hope that you are well soon and able to enjoy your walks.
    love and hugs
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. I love the colors in these pictures, Lucia !!
    Autumn is a beautiful season of the year.

    Kisses and hugs!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolory piękne, widoki urocze, ale nie lubię jesieni, nawet tej najpiękniejszej. Bo po niej nastąpi długa zima.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, ja też nie lubię deszczowej jesieni. Jednak cieszą mnie takie dni.
      Marzę aby było ich jak najwięcej.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  36. Zachwycające widoki z jesiennymi kolorami ! Lusiu, wspaniale ze masz blisko domu taki cudny park !
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też cieszą takie widoki. Świat wtedy wygląda bajecznie.
      Mimo chłodu spacer po parku jest dużą przyjemnością.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  37. Obrazowość, wspaniały z kolorami własny z jesień.

    Jego uroda skoki w zasięgu wzroku.

    Pocałunki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Ventano, jesień ma wiele twarzy.
      Taka jest najpiękniejsza.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  38. Mam nadzieję, że już jesteś zdrowa.
    Piękne zdjęcia jesieni, park wygląda bardzo malowniczo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam, że park wygląda bardzo malowniczo.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  39. Przede wszystkim oczywiście życzę Ci bardzo dużo zdrowia.
    Jak bardzo Cię rozumiem. Sama mam niesamowite problemy, gdy nie mogę wychodzić na spacery.
    No a tu jeszcze tak piękna jesień w Twoim parku:))
    Cudowne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Dołuje mnie siedzenie w domu.
      Jednak pewnych rzeczy nie przeskoczy się.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  40. Lusiu, ja mam taki sam problem z sójkami. Na szczęście u mnie zadomowiły się tylko dwie...na razie dwie... Mam zamiar urządzić dla nich stołówkę w odległej części ogrodu.......aby nie podchodziły do karmników zainstalowanych blisko domu. Nie wiem czy to pomoże...ale spróbuję...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bażanty mają stołówkę w znacznej odległości od karmników.
      Sójki wszystko wypatrzą. Mają w głowie radar a może jakieś czujniki?
      Przylatują na dźwięk wysypywanej pszenicy.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  41. Piękny ten park jesienią. Nie wszędzie tak jest. Najważniejsze, że zawsze mogę tu "przyjść" i podziwiać.
    Udało Ci się przyłapać jesień we właściwym momencie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z Twoich odwiedzin. Zaś spacer po parku jest dużą przyjemnością.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  42. Zdjęcia powaliły mnie na kolana!!!Są niesamowte,jak Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, rozpieszczasz mnie.
      Bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  43. Wow, Your autumn leaves are amazing! They are shining in the light , and the reflection is so lovely.!(#^.^#)!

    OdpowiedzUsuń
  44. Upajać się można tak pięknymi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Park masz przepiękny, w moim miasteczku niestety nie ma takich uroków, a zdjęcia fantastyczne, zawsze potrafisz zachwycić pięknem z każdego miejsca gdzie przebywasz;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko,
      Twoje słowa są jak miód na moje serce.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  46. Każde, kazde z tych zdjęć jest magiczne! Ciekawe czy wolimy drzewa w zieleni czy w tych kolorach..gdyby jeszcze te kolory nie zwiastowały zmiany pory roku zdecydowanie kolorowej inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażenko,
      zadałaś bardzo trudne pytanie.
      I chociaż nie lubię jesieni i taki magiczny teatr trwa bardzo krótko, to nie wiem jak odpowiedzieć.
      Niechaj w przyrodzie jest tak jak... jest.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  47. Przecudne zdjęcia zrobiłaś:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudownie. Magia zaklęta w fotografiach. Szkoda, że z każdym dniem ubywa kolorów na drzewach.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubywa kolorów na drzewach ale jak na ten czas, jest jeszcze bardzo zielono.
      Może dlatego tak dziwna jest tegoroczna jesień?
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  49. Taką jesień lubię,jest w niej magia.Jednak zmienną jest ta pani,często kaprysi i rani,kicha i pluje,a człowiek choruje.Życzę zdrówka.Piękne foty.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo,
      oj bardzo kapryśna jest Pani Jesień.
      Doświadczyłam jej humorów. Kicham, smarkam, gorączkuję.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  50. Ale piękne zdjęcia Lusiu zrobiłaś!!! Jestem zachwycona tymi widokami. Dobrze że choroba już za Tobą!
    U nas dni też są przyjemne i słoneczne ale nocki już niestety mroźne. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj zjadłam ostatni antybiotyk. Nie widzę jakoś poprawy.
      U mnie nie było jeszcze przymrozków i oby jak najdłużej.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  51. Witaj Łucjo! Fajnie, że jesteś z powrotem! A zdjęcia - przepiękne! Taką jesień bardzo lubię:) Trzeba przyznać, że w tym roku jest wyjątkowo piękna! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku złotej jesieni jednak jest niewiele.
      U mnie jest mnóstwo zielonych drzew.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  52. bardzo piękne są Twoje fotografie, prawie bajkowe. Uwielbiam oglądać takie widoki. Ostatnio jechaliśmy do Ksieżniczki i po drodze podziwiałam kolory jesieni, było pięknie. Twoje miejsca są malownicze i tylko pozazdrościć Ci takich widoków. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotko,
      bardzo dziękuję za miły komentarz.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  53. Aż się w głowie kręci od tych wszystkich jesiennych barw? I jak tu nie kochać jesieni, i jak się takim kolorom oprzeć, skoro Świat tak pięknie przyozdobiony...Takiej jesieni jak w Polsce nie ma nigdzie indziej. Wcale się nie dziwię Twoim spacerom i tego z jaką przyjemnością podpatrujesz przyrodę i "łapiesz" ją w kadr...Magia jesieni ma moc...I kiedy jesień uśmiecha się do nas tak pięknie nie sposób się nie odwzajemnić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele jest miejsc na świecie gdzie jesień tak kolorowo wygląda.
      Żałuję, że zbyt krótko.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  54. Przepiękne zdjęcia zrobiłaś Łucjo, z przyjemnością je pooglądałam parę razy. Jesień w Polsce jest zjawiskowa i widowiskowa, dokładnie taka jak na Twoich zdjęciach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, polska jesień jest zjawiskowa, bardzo kolorowa.
      Musimy nią nacieszyć oczy. Niedługo nadejdą deszcze, szare, pochmurne dni.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  55. Lusiu u Ciebie nawet znienawidzona przeze mnie jesień jest piękna, piękny wiersz i jak zawsze wspaniałe zdjęcia, same zachecają do odwiedzenia parku, szkoda tylko że taka piękna i kolorowa a sprowadza do nas same zarazki... Dużo zdrówka ci życzę, mam nadzieję że antybiotyk pomógł
    ściskam Cię serdecznie i idę dalej bo mam tu straszne zaległości ;)
    ps. do Eli, dla Ciebie amatorszczyzna dla mnie i wielu innych ukochany blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ja też nie lubię jesieni. Oczywiście tej deszczowej, zapłakanej, zimnej, szarej...
      Jak na raz nie nie widzę poprawy. Zbyt długo mnie trzyma.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

      Justynko, dziękuję za słowa skierowane do Eli...

      Szanuję opinie o moim blogu ale nie toleruję obrażania.
      Usuwam takie komentarze.

      Usuń
    2. mi chodzi o szacunek do drugiego człowieka, jeśli coś mi się nie podoba to po prostu tym się nie interesuję, nikt nikogo nie zmusza do czytania i zaglądania tutaj czy w inne miejsca, a pisanie obrażających komentarzy świadczy tylko i wyłącznie o ich autorze, i jego poziomie intelektualnym, nie lubię takich ludzi, jeśli widzę takie sytuacje staram się reagować, do Eli napisałam co czuję, choć ostatnio jestem na bakier z blogowaniem byłoby mi bardzo smutno gdyby tu Ciebie nie było - buziaki

      Usuń
  56. Bardzo pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudnie. Wspaniałe kolory i fantastyczne zdjęcia! Pozdrowienia Lusiu!

    OdpowiedzUsuń
  58. Najpiekniejsza pora roku... tez nie potrafie sie oprzeć jesiennym spacerom...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...