wtorek, 30 października 2012

Przebłyski słońca, zimy...





Ciesz się, że słońce zwycięża słotę
i świat jak jabłko w dłoniach trzyma.
Bowiem po dniach jesieni złotej
nadejdzie skuta srebrem zima. 
      
Jan Kasprowicz







Wracając dzisiaj popołudniu do domu musiałam na moment zatrzymać się w lesie... Słońce przebłyskiwało, figlowało i tańczyło na szybie samochodu... Zachęcało i prowokowało mnie do małego postoju... Miałam wrażenie, że chce mi powiedzieć: zobacz jak jest pięknie... Faktycznie było przepięknie... Błękit nieba i kolorowe drzewa.... Jakże ja kocham słońce i błękit nieba...






60 komentarzy:

  1. Witam serdecznie:)) Lubię piękną, białą zimę - ale nie w październiku. Teraz powinna królować kolorowa jesień. Zdjęcia są piękne, chociaż ten śnieg tak nie pasuje do tych pięknych, kolorowych liści...ale cóż zrobić..
    Gorące pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jak najdłużej powinna być piękna polska jesień.
      A pora dla zimy jest w grudniu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Łucjo fajnie masz, że słoneczko u Ciebie. U mnie szaro, choć śnieg już prawie stopniał nie ma słońca. Zdjęcia super. Fajnie wygląda śnieg na liściach, ale dla drzewa to duże obciążenie. Pozdrowienia zostawiam ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wczoraj narzekałam, a dzisiaj wracając zaskoczyło mnie piękne słońce i błękitne niebo.
      Ach jak było przyjemnie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zdecydowanie wolę przebłyski słońca, niż zimy, ale zdjęcia wszystkie piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda. Piękne. Szkoda, że u nas szaro i buro...

    OdpowiedzUsuń
  5. really beautiful! a mix of seasons.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucja...this is such a beautiful blog. Nature portrays so many colors...dazzling pictures with captivating lines :)
    Thanks.
    Greetings from India.

    OdpowiedzUsuń
  7. mais il fait froid chez toi ,je suis parée que de vêts d'automne.....et sans manteau.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Łucjo bardzo dziękuję, że odwiedziłaś mój nowy blog:))) Do wianków zazwyczaj używam słomianej bazy a czasami z winorośli lub z wikliny. Wiankami obdarowuję moich znajomych:) Pojawiła się sznasa na sprzedawanie - więc próbuję:)) Uwielbiam je robić:)))
    Serdecznie pozdrawiam i zyczę pięknego wieczoru:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, z całego serca życzę aby powiodła się sprzedaż twoich wianków.
      Są wyjątkowe. Wiem, że w okresie adwentowym będziesz mieć pełne ręce roboty.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Słoneczko od razu poprawia nastrój, dobrze, że się u Ciebie pojawiło.
    Pozdrawiam, miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jest mniej śniegu a więcej deszczu i wiatru. Twoja okolica wygląda cudnie z tym śniegiem na drzewach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj mnie też się podobała.
      A klony? wprawiły mnie w zachwyt!

      Usuń
  11. Beautiful shots of the changing season.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lusi skoro czytałaś mój dzisiejszy wpis wiesz już że nie cierpię zimy - szczególnie kiedy zbytnio się pospieszyła, zbyt wiele miałam planów na jesień... oglądając Twoje dzisiejsze zdjecia mam wrażenie ze w sobotę byłyśmy razem na spacerze... pokazałaś wszystko to co mi tak bardzo rzuciło sie w oczy
    i szczerze było mi smutno...
    pozdrawiam serdecznie

    justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, wiesz, że to moje marzenie.
      Oj, Gabryś byłby bardzo szczęśliwy.
      Gdyby zobaczył jeszcze Bellusię, ona bardzo łagodna i przylepka.
      Pamiętam, był taki zachwycony pobytem w Zoo.
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
    2. Moje dziecko tak jak ja jest włóczem... więc wszystko się może zdarzyć dla nas zawsze z radością :D uściski

      Usuń
  13. Słoneczko na niebie i od razu lepiej na duszy...ja nie lubię zimy ja nie pingwin żeby cały czas marznąc....:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. How beautiful these photographs are, Lucy-Maria!!
    The snow looks so lovely on the colorful leaves.
    I am sure we will have our first snowfall here soon.
    It is getting colder.
    I hope you've had a wonderful day!
    xo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lisa, your comment is very nice.
      Is the snow makes you happy?

      Usuń
  15. Maravillosas fotos de otoño-nevado.
    Amarillos, marrones y blanco. PRECIOSO.
    Un abrazo desde EL TERRAO (Badajoz-España)

    OdpowiedzUsuń
  16. No ale się porobiło pogoda nieźle pokręcona. Ale powiem tak między nami że śnieg razem z kolorowymi listkami całkiem ładnie się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg z kolorowymi liśćmi, słoneczko, błękitne niebo, to wszystko razem ładnie wygląda.
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Wszystkie zdjęcia pokazują zbyt wczesny śnieg na liściach i drzewach. Jednak pierwsze i trzecie zdjęcie jest/są wyjątkowo piękne. Coś mi przypominają, obrazy jakiegoś malarza. Nazwisko, niestety, gdzieś mi wyleciało i sobie nie przypomnę.
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, bo taką mamy dziwna porę roku. Niby jesień? a jest zima.
      Wszystko takie pokręcone.
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Great, colorful pictures! Too bad the snow coming so early. Have a nice evening!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kolory wyczarowałaś swoimi zdjęciami. U mnie pochmurno a śnieg zaległ i leży..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie chcę zimy,lubię zimę ale tylko patrząc na nią przez okno.Słoneczko może jeszcze trochę poświeci ale prognozy nie są najlepsze.Piękne zdjęcia-teraz tylko przez okno widzę skrawek nieba i dorodną tuje,czasem sikoreczka zaglądnie ,chyba upomina się o słoninkę,a wnuki dopiero w wolne dni rozstawią karmniki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Płatki śniegu na zielono-żółtych listkach, to niecodzienny widok, ale jakże piękny :)
    U mnie, jeszcze zimy nie widać... kilka dni temu zawitała na około pół godz.... śnieg stopniał i tyle było po śniegu :) Szczerze mówiąc, nie tęsknię za zimą :)
    Ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wystarczy troszkę słońca, a już Świat nabiera barw. Ładnie skrojone te kadry.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello Lucia, I am very excited to nominate you for a Beautiful Blogger Award because I just love your blog! To accept all you have to do is tell us 7 things about yourself and nominate 15 other bloggers. You can find the BBA thumbnail on my blog if you'd like to post it on yours and, you know, show it off :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe efekty. Szkoda, że zaraz przyjdzie ta ciemna i ponura strona jesieni. Ja wolę tę złocistą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka delikatna zima, taka może być :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. A może jeszcze odpuści trochę?
    Pozdrowienia Łucjo!

    OdpowiedzUsuń
  27. On nie spadł liści z drzew i pokryte śniegiem!
    Dzień dobry.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Łucjo! Jesień i zima tworzą piękno.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, zima też potrafi malować fantastyczne obrazy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Potrafisz znaleźć ciekawe miejsce do wykonania fotografii. Jesteś pod tym względem mistrzem. Zachwycałam się i poprzednimi i te również są ciekawe, bo o czymś mówią i o to chodzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. I love the pictures of the snow on all the tree branches! Very beautiful! We don't often get snow here, so it is nice to see the beauty of a snowy winter.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przebłyski słońca
    tylko tyle i aż tyle

    OdpowiedzUsuń
  33. oj Lusiu - znowu dwa na raz Twoje wpisy przeczyałam ... rzodkiewkowe lody lodowa sałata , kwiaty w czapach i liście w futerkach ... co ta pani zima sonie myśli? no wstyd tak się pospieszyć, dobrze wychowana panna WEJŚCIE robi zawsze później, nigdy za wcześnie... ot zbiesiła się panienka i śniegiem pogroziła ale że urodziwa niezwykle to wybaczyć musimuy ;o))

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie takie obrazy miałam przez szyby samochodu, gdy w niedzielę jechałam na groby swoich bliskich. Może tylko było więcej śniegu. Niestety, nie miałam czasu się zatrzymać, a ponadto nie wzięłam aparatu, a moja komórka źle fotografuje.
    Gdy po kilku godzinach wracałam do domu, już wszystko stopniało i wrócił krajobraz jesienny.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też zawitała jesienio-zima. Taki kontrast ciepła liści i bieli śniegu bywa niezwykły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia, piękna jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Snow on a sunny day is absolutely beautiful, and you've captured it wonderfully.

    OdpowiedzUsuń
  38. These are beautiful! I thought the first image was a painting :^)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wonderful! like a picture... i love your photos

    OdpowiedzUsuń
  40. U nas też powiało zimą nawet bałwan zrobiony przez wnuki serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne, przepiękne, wszystkie, uwielbiam grę światła, słońca.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. a volte ci sorprende la neve all'inizio dell'autunno, io ho una casa sulle Dolomiti e lassù spesso succede, quando ancora ci sono i fiori a colorare i balconi...è bellissimo. come tutte le tue immagini
    Sometimes there is snow at the beginning of autumn, I have a home in the Dolomites and up there often happens, when still there are flowers to colour the balconies ... it's beautiful. like all your images
    Ventisqueras

    OdpowiedzUsuń

Jeśli rozpoznasz siebie na zdjęciach i nie chcesz być na tym blogu, proszę poinformuj mnie o tym.
Ja bardzo szybko usunę te zdjęcia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...